Ofte stilte spørsmål

Levering

Hva koster levering?

Ingenting, vi tilbyr gratis levering

Kan jeg bestille til en senere leveringsdato?

Nei, ved enkeltleveringer har du ikke mulighet til å utsette leveringsdato.

Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse. Hva skal jeg gjøre?

Sjekk spamfilteret i mailen din. Hvis du ikke finner den der kan du sende en mail til hello@livingflowers.no, så sender vi en ny ordrebekreftelse til deg.

Kan jeg hente min ordre på lageret deres?

Nei, vi har ikke åpent for avhenting. Vi gjør vårt beste for å levere innen 2-4 hverdager hvis du bestiller innen kl 11.00, men i ekstra travle perioder kan det ta noen ekstra dager. Har du en ordre som haster? Ta kontakt med oss på tlf +45 27854444.

Min Ordre

Lager dere spesialdesignede buketter?

Ja, på større ordrer på over 50 buketter av samme design.

Kan jeg angre mitt kjøp?

Det er ikke angrerett på bukettene.

Kan jeg bytte et produkt kjøpt på nett i en butikk?

Nei, det er ikke mulig å bytte til et annet produkt.

Har jeg reklamasjonsrett?

Akkurat som ved andre produkter gjelder reklamasjonsretten dersom produktet ikke lever opp til det som er lovet. Små skjønnhetsfeil oppstår i naturen og derfor også i våre buketter. Der er derfor helt naturlig at det kan være små forskjeller på din bukett i forhold til bildet du ser her på siden. Heldigvis er det også disse naturlige forskjellene som gjør at hver bukett er vakker og spesiell. Blomstene stilles i en vase uten vann og vil pryde ditt hjem i lang tid etterfølgende.

Når trekkes pengene fra min konto?

Vi trekker pengene når buketten sendes fra oss.

Hva gjør jeg hvis min pakke/bukett er skadet?

Gi beskjed til medarbeiderne ved utleveringsstedet. Hvis kassen er skadet, anbefaler vi at du åpner den med det samme og undersøker om buketten er skadet. Hvis dette er tilfellet vil utleveringsstedet veilede deg om hvordan du får Postnord til å refundere ditt kjøp/prisen.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Vår kundeservice kan kontaktes på hello@livingflowers.no eller via telefon på +45 27 85 44 44.

Kan jeg kjøpe en bunt blomster i stedet for en ferdig bundet bukett?

Vi selger kun buketter, men det kan jo endre seg i fremtiden.

Kan jeg sende en bukett som gave?

Ja, du skriver bare mottakerens adresse som leveringsadresse. Det er også mulighet for å legge til et kort, når du kommer til handlekurven, hvor du kan skrive en personlig hilsen.

Buketten

Hvorfor kan jeg ikke stille buketten i solen eller nær varmekilder?

Blomstene er friske og derfor vil en varmekilde få vannet i dem til å fordampe fortere. Direkte sollys vil gjøre at buketten falmer.

Hvordan rengjører jeg buketten min?

Bruk en hårføner med kald luft, en luftspray eller ved å forsiktig bruke en myk støvklut.

Hvordan blomstene overleve så lenge? (Er de falske?)

Buketten er bundet av friske blomster som har fått en plante og bionedbrytbar nektar. Denne nektaren bruker lengre tid på å fordampe i forhold til vann. Det er derfor at denne buketten holder seg så lenge. Det er et 100% naturprodukt!